Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Θα ταξιδέψω από μένα μακριά-Σάκης Αθανασιάδης



                              
Θα ταξιδέψω από μένα μακριά

 Έχω ξεχάσει στη κορυφή πως πάνε
Τα όνειρά μου είναι χαμηλά
Σου είπα κράτα με φοβάμαι
Τους δρόμους που ανεβαίνουνε ψηλά

Τόσο πολύ ο άνεμος φυσούσε
Που σου ζητούσα μόνο αγκαλιά
Μα έλεγες να μη φοβάμαι
Μέχρι τις Πρέσπες έχει δάσος που γελά

Φτιάχνω μια λίμνη στο μυαλό μου
Νεράιδες χορεύουν με τα στήθη γυμνά
Χιλιάδες όνειρα σκόρπια του δρόμου
Θα ταξιδέψω από μένα μακριά

Πιάνω ένα αστέρι στον ύπνο δικό μου
Πριν το αγγίξουν τα κρύα νερά
Ανοίγω τα μάτια, το βάζω στο όνειρό μου
Θα ταξιδέψω από μένα μακριά

Καπνίζει το κορμί της λίμνης, ξημερώνει
Μια νεράιδα περπατά στα νερά
Με ρωτάει αν φοβάμαι στο όνειρο μόνος
Θα ταξιδέψω από μένα μακριά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου