Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Ο σκύλος της ελευθερίας-Σάκης Αθανασιάδης



Ο σκύλος της ελευθερίας

Γιατί δεν τραγουδούν  τα παιδιά
Γιατί η άνοιξη σαν ψεύτικη μοιάζει
Ξέρει κανένας να μου πει
Αυτή η σιωπή με τρομάζει

Γιατί μες τα μάτια η σβησμένη φωτιά
Γιατί παραδόθηκες και το όνειρο στάζει
Ακόμη και ο άνεμος φυσάει δυνατά
Αυτή η εποχή με τρομάζει

Βγάζω τη μάσκα να δεις την καρδιά
Και πες μου ποιος είμαι δεν με τρομάζει
Αυτό που φοβάμαι και το ξέρεις καλά
Είναι ο παράδεισος με σένα να μοιάζει

Έχω τα πάθη μου και ζω στη φωτιά
Κάνω το όνειρο με δρόμο να μοιάζει
Έχω το γιο μου μεγάλη αγκαλιά
Κι εσένα αυτό σε τρομάζει

Γιατί παραδόθηκες και πάει η καρδιά
Γιατί δεν κοιτάζεις το φως αν πλησιάζει
Αυτό που φοβάμαι και το ξέρεις καλά
Είναι το μέλλον με σένα να μοιάζει
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου