Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Της Αγκαλιάς Νερό -Σάκης Αθανασιάδης



                          
Της Αγκαλιάς Νερό

Θυμάμαι μια μέρα σου είπα
Πάμε κάπου μακριά
Γιατί εδώ
Το ποτήρι της ζωής μας είναι λίγο

Στης μέρας μου το γκρίζο
Θέλω να βλέπω καθαρά
Την τύχη μου να ορίζω
Να αντέχω μέρες τη φωτιά

Πως είναι δρόμος η ζωή γνωρίζω
Και κάθε μέρα περπατά
Κι αν το ποτήρι της ζωής μου λίγο
Θα έχω χάσει τη καρδιά

Στης μέρας μου το γκρίζο
Θέλω να βλέπω καθαρά
Της αγκαλιάς νερό να πίνω
Και να  ψηλώνω με φιλιά

Της αγκαλιάς νερό να πίνω
Nα καίω του φόβου τα κλαδιά
Με ένα χαμόγελο να λέω τώρα
Θα κολυμπήσω στα βαθιά

Στη σκέψη πως θα πέσω  
Καμία νίκη δεν μετρά
Τη θάλασσά σου έχω σώμα
Που με χαϊδεύει απαλά

Πως είναι άγριος ο καιρός το ξέρω
Και η αγάπη ακριβή πηγή
Μα αν είσαι δίπλα μου αντέχω
Κι αυτή την άγρια εποχή
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου