Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

H Αγάπη δεν Χρειάζεται Σώμα-Σάκης Αθανασιάδης

                  
H Αγάπη δεν Χρειάζεται Σώμα

Στην πρώτη σταγόνα της βροχής
Σου είπα τρέξε θα βραχείς
Θα σε χτυπήσει κεραυνός και θα χαθείς

Στην πρώτη σταγόνα της βροχής
Περίμενα κάτι να μου πεις
Μα άρχισες να τρέχεις
Μακριά πολύ μακριά για να κρυφτείς

Αλλά εγώ νομίζω η αγάπη δεν χρειάζεται σώμα
Αν ήσουν χθες εδώ θα είσαι εδώ ακόμα
Αλλά εγώ νομίζω η αγάπη δεν χρειάζεται σώμα
Αν υπήρχε αγάπη στα αλήθεια θα υπάρχει ακόμα

Έφερνε ο ήλιος λίγο  φως
Το παρελθόν να ψάξω
Να μάθω γιατί χάθηκες
Κι εγώ γιατί είμαι εδώ

Έφυγε έτσι ο θυμός και είπα να ξεχάσω
Μα η θάλασσα μου έδινε τα μάτια σου να δω
και αφού δεν είχα τίποτε να χάσω πια από χέρι
Το παρελθόν αγάπησα σαν να ήσουνα εδώ
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου