Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Μικρή Ζωή-Σάκης Αθανασιάδης



                        
                   Μικρή Ζωή  

Αν δεν ήσουνα εσύ
Η φωτιά στα μάτια μου θα είχε σβήσει
Μέσα από παράθυρα κλειστά
Θα ήμουνα το δέντρο μοναξιά
Αν δεν ήσουν εσύ
Μια κόλλα χαρτιού θα ήμουν απλά πεταμένη
Στο καλάθι της ζωής
  
Να σε ακούω να μου λες μείνε είμαι κι εγώ εδώ
Βάλε του έρωτα φωτιά στο βλέμμα
Να μεγαλώσει ο δρόμος
Να σε ακούω να μου λες μείνε είμαι κι εγώ εδώ
Τίποτε δεν υπάρχει πιο μεγάλο

Αν δεν ήσουν νησί
Μια θάλασσα θα ήμουν απλά ταραγμένη
Στο χειμώνα της ζωής
Αν δεν ήσουνα  γη
Μια πέτρα θα είχα στο μυαλό μου δεμένη
Θα διψούσα όσο κανείς

Να σε ακούω να μου λες τρέχα
Τρέχα κόντρα στον καιρό
Και μη σκεπάζεσαι με τη σιωπή
Να σε ακούω μου να λες έλα
Έλα είμαι κι εγώ εδώ
Τίποτε δεν υπάρχει πιο μεγάλο
Στη μικρή αυτή ζωή μου
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου