Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ - ΕΛΛΗ ΧΑΤΖΗ & ARPEGGIOSMP

              
Το Όνειρο
Τραγούδι: Έλλη Χατζή
Σύνθεση: Γιάννης Βελίκης
Στίχοι: Σάκης Αθανασιάδης    
  
Στο όνειρο μου κάποιο βράδυ
Φυσούσε αέρας δυνατός
Παντού ο δρόμος μου σκοτάδι
Μα εγώ ζητούσα λίγο φως

Στο όνειρο μου κάθε βράδυ
Βάζω σημάδι και χτυπώ
Πετώ μια πέτρα στο σκοτάδι
Σπάζω το τζάμι το θολό

Αν κρύφτηκε στη θάλασσα η αγάπη
Ψάχνω τα χνάρια της στην άμμο της να μπω
Πετάω έξω απ’ το κορμί μου έναν αιώνα
Ρίχνω ένα σύννεφο και γίνομαι νερό

Όποιο λιμάνι και να πιάσω
Μες στο όνειρό μου το καλό
Θα ψάχνω ήλιο και θα βρίσκω
Στα μάτια πάντα να κρατώ
   
Όποιο λιμάνι και να πιάσω
Αν είσαι εκεί θα ’μαι και εγώ
Να σε κεράσω λίγη αγάπη
Πριν απ’ το όνειρό μου βγω

Αν έπεσε σε μια στροφή η αγάπη
Ρίχνω ένα λάσο και τη βγάζω απ’ τον γκρεμό
Κι ακούω πάλι μια φωνή που λέει τώρα
Κάνε το όνειρο να μοιάζει αληθινό

Κι αν το όνειρό μου είναι λάθος
Κι αν το ταξίδι έχει στεριά
Πάντα θα βρίσκω έναν δρόμο
Να ταξιδεύω μακριά

Αν κρύφτηκε στη θάλασσα η αγάπη
Ψάχνω τα χνάρια της στην άμμο της να μπω
Πετάω έξω απ’ το κορμί μου έναν αιώνα
Ρίχνω ένα σύννεφο και γίνομαι νερό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου