Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

Πες μου που να Κρυφτώ-Σάκης Αθανασιάδης



                                           
             Πες μου που να Κρυφτώ

Πες μου που να κρυφτώ ο ουρανός με χτυπάει
Για πες μου την αλήθεια η αγάπη αν σε μεθάει
Το ξέρω δεν μπορείς τον κόσμο εσύ να αλλάξεις
Μα εγώ θα προσπαθήσω και το όνειρο μη κάψεις

Πες μου που να σταθώ το βλέμμα μου όταν σπάει
Προσκυνητές οι φίλοι μου στο αύριο κι όπου πάει
Το ξέρω δεν μπορείς τον κόσμο εσύ να αλλάξεις
Μα εγώ θα σου χαρίσω φτερά για να πετάξεις

Όσο πετούν τα πουλιά και ο ουρανός έχει αστέρια
Η αγάπη θα ζει σε αγκαλιές καλοκαίρια
Όσο ηχούν τα παιδιά και ο αέρας φυσάει
Θα γυρίζει η άνοιξη και ζωή θα κερνάει

Πες μου που να κρυφτώ ο ουρανός με κοιτάει
Στης λογικής το νερό η ψυχή μου διψάει
Σε ένα σύννεφο η αγάπη κρυμμένη
Μες την ομίχλη το φως της δες βγαίνει
Σάκης Αθανασιάδης 

2 σχόλια:

  1. Που να κρυφτούμε; Που να σταθούμε; Και που είναι αυτό το φως...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω κάπου εκεί στη πατρίδα σου τη Χαλκιδική υπάρχει μια χούφτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή