Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Ο Καλύτερός μου Φίλος- Σάκης Αθανασιάδης



                                       
            Ο Καλύτερός μου Φίλος

Τις  κρύες τις νύχτες που θολώνει ο καπνός
Το φεγγάρι μου καίγεται και όλο σβήνει το φως
Ο βασιλιάς ουρανός είναι μαύρος
Και ο εαυτός μου ένας σκύλος άγριος

Ο καλύτερός μου φίλος είναι ένας σκύλος
Που γίνεται στον έρωτα θεός
Στα ζόρια δεν τρομάζει τις μυρωδιές διαβάζει
Και ζει για ένα ψέμα ο τρελός

Ο καλύτερός μου φίλος είναι ένας σκύλος
Που ψήφους δεν χαρίζει ευτυχώς
Σε τράπεζα όταν φτάνει ελεύθερα τα κάνει
Θα είναι και αυτός αναρχικός

Τα πρόσωπα κοιτάζει τα όνειρα διαβάζει
Και κρύβεται τις νύχτες απ’ το φως
Ο μόνος  μου ο φίλος θαρρώ πως είναι σκύλος
Που τρέχει μες τους δρόμους συνεχώς
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου