Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Η Λευκή Φωτιά-Σάκης Αθανασιάδης



                                
           Η Λευκή Φωτιά

Έψαχνα να βρω τρόπο να εκφραστώ
Μακριά  έξω απ’ τα τείχη
Οι φίλοι μου οι καλοί μου λέγανε στο αυτί
Θα σκεπαστείς στη λήθη

Έψαχνα να βρω φωτιά λευκή να βγω
Μέσα απ’ το μέγα ψύχος
Οι φίλοι οι παιδικοί μου λέγανε σιγή
Το σύστημα απαιτεί

Η πόλη έχει δοθεί σε τραστ για μαγαζί
Χειροκροτά το πλήθος
Και αυτοί σαν αμοιβή του δίνουμε τροφή
Σκουπίδια στη τιβί

Μα είμαι στο βουνό
Και αγγίζω ουρανό, αγγίζω φως
Το μίζερο εγώ το ρίχνω σε γκρεμό
Σε αληθινό νερό βαπτίζομαι απλός

Οι φίλοι μου οι καλοί μου λέγανε στο αυτί
Στο σύστημα να μπω να αναγνωριστώ

Έψαχνα να βρω τρόπο να εκφραστώ
Να φύγω απ’ τα ίσως
Οι φίλοι μουσικοί μου λέγανε σιγή
Αυτή την εποχή χειροκροτά το μίσος
Σάκης Αθανασιάδης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου