Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Τι Είναι Ψέμα και τι Είναι Αλήθεια-Σάκης Αθανασιάδης



                                         
Τι Είναι Ψέμα και τι Είναι Αλήθεια

Όσες φορές κι αν έφευγαν τα όνειρα
Επέστρεφε στη σκέψη μου η ίδια αγωνία
Οι μέρες μου μη έρθουν να με πιούν
Και με αφήσουνε κορμί σε αχρηστία

Δεν έψαξα φωνή της θάλασσας
Ούτε έριξα ευχές σε  ποταμό
Λαχτάρα είχα μόνο να βρεθώ στον Όλυμπο
Να δω το σπίτι των θεών γυμνό

Τι είναι ψέμα και τι είναι αλήθεια
Τι είναι αγάπη τι είναι συνήθεια
Να  βρω τον Δία σε ομίχλη πυκνή
Να τον ρωτήσω αφού θα ξέρει να μου πει

Τι είναι φως και τι σκοτάδι
Αν το κορμί  στο όνειρο πετάει το βράδυ
Να  βρω τον Δία σε ψηλή κορυφή
Να τον ρωτήσω και αλήθεια να μου πει

Όσες φορές περπάτησα τα όνειρα
Πάντοτε έκλεινα καλά τις πόρτες
Να μην περάσουν στο μυαλό μου οι βροχές
Και με χαρίσουν της συνήθειας τις μπότες

Τι είναι ψέμα και τι είναι αλήθεια
Αν η ψυχή ζητάει για να ζει τα παραμύθια
Αν δεν υπάρχει ο Δίας να μου πει
Μήπως γνωρίζεις να μου πεις εσύ…
Σάκης Αθανασιάδης                                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου