Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2013

Μη μου Μιλάς- Σάκης Αθανασιάδης



                                           
            Μη μου Μιλάς
Μόλις απλώνει το σκοτάδι το πολύ
Τρέχουν τα όνειρα να βρουν καινούργιο δρόμο
Μη μου μιλάς βουτάω εντός
Να κολυμπήσω στην αλήθεια μόνο

Όταν κοιτάζω τον απέραντο ορίζοντα
Κάτι ξυπνάει στη ψυχή μου
Τα βλέπω όλα πάλι ασήμαντα
Κι ασήμαντη όλη τη ζωή μου

Μη μου μιλάς βουτάω εντός
Να κολυμπήσω στην αλήθεια μόνος
Κι αν στην αλήθεια δω πως έχει αγάπης φως
Παντού αγάπη θα έχει ο νέος δρόμος

Θέλω να ρίξω όλα τα λάθη μου στη θάλασσα
Να ξεχρεώσω ότι χρωστάω στη ζωή μου
Να μείνω ελεύθερος με αυτά που διάλεξα
Και να αγαπήσω πάλι τη φωνή μου

Μη με χτυπάς πονάω πολύ
Απ’ τις μέρες που τσαλάκωσε ο φόβος
Οι πεινασμένοι να ’ναι κόκκινοι στρατοί
Και άρπαγας στον κόσμος τους ο νόμος
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου