Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Τίποτε Αδύνατο Όταν το Αγαπάς-Σάκης Αθανασιάδης



  Τίποτε Αδύνατο  Όταν το Αγαπάς

Ποτέ ένα ποδήλατο στη λήθη δε πετάς
Τον άνεμο που γνώρισες μαζί του στα ταξίδια
Τα μάτια σου που έβαψες με χρώμα να κρατάς
Να φαίνονται οι εποχές σαν παιδικά παιγνίδια

Τίποτε αδύνατο όταν το αγαπάς
Τίποτε δεν χάνεται μέσα στο φως αν μένει
Τίποτε αδύνατο όταν το αγαπάς
Φτιάχνεις  βουνά και θάλασσες μέσα η ψυχή να μένει

Αχ τα μάτια αγγέλου σαν κοιτώ θεέ μου
Στο χορό του ανέμου το φιλί ταιριάζει
Αχ τα μάτια αγγέλου σαν κοιτώ θεέ μου
Το κορμί μου βράζει για αγκαλιά φωνάζει    

Μείνε ακόμη λίγο να χτυπώ το γκρίζο
Υλικά δεν έχω με φιλιά αντέχω
Αχ τα μάτια αγγέλου σαν κοιτώ θεέ μου
Η φωνή μου αλλάζει το θεό φωνάζει    

Τίποτε αδύνατο όταν το αγαπάς
Τίποτε δεν χάνεται μέσα στο φως αν μένει
Τίποτε αδύνατο όταν το αγαπάς
Καπνός όταν χρειάζεσαι πάντα από αυτό θα βγαίνει
Σάκης Αθανασιάδης                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου