Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Άσε με να Ονειρευτώ-Σάκης Αθανασιάδης



                         

     Άσε με να Ονειρευτώ

Όσο η μέρα μου φωνάζει και χτυπά
Και τα σκυλιά με κυνηγάνε στα σοκάκια
Το ουράνιο τόξο θα αργήσει μα θα ’ρθρει
Και ήλιο θα μου φέρει η βροχή

Όλα τα χρώματα στα μάτια μου θα απλώνει
Το ουράνιο τόξο αν σκαλώσει κάπου εδώ
Τα μυστικά του κόσμου στο μπαλκόνι
Ο ουρανός θα μαρτυράει το πρωινό

Άσε με τώρα με το σώμα σου να παίξω
Να μη φοβάμαι απ’ τον ψεύτικο βυθό
Ένας αιχμάλωτος ακόμη μες τη πόλη
Τον εισβολέα να λατρεύω για θεό

Άσε με τώρα με το σώμα σου να παίξω
Άσε με να ονειρευτώ

Εγώ τη νύχτα τη φοβάμαι από συνήθεια
Γιατί παλιά ήμουν το άγνωστο νησί
Άσε με τώρα με το σώμα σου να παίξω
Γιατί ο φόβος μου ζητάει να ξαναρθεί
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου