Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Μην τρέχεις-Σάκης Αθανασιάδης


                                                       
                Μην τρέχεις

Αυτά που με φοβίζανε μου χτύπησαν την πόρτα
Και ο πατέρας έφυγε Χριστούγεννα πρωί
Μα η αγάπη έμενε πίσω από κάθε μπόρα
Στα μάτια σου μου έφερνε τον ήλιο σαν φιλί

Μην τρέχεις…και το φεγγάρι μου φακός
Μου σβήσει ξάφνου από μπαταρία
Μην τρέχεις…γιατί η ζωή είναι μικρή
Και η αγάπη είναι η μάνα η αγία
  
Μην τρέχεις σε ακολουθώ μα έχω πληγές
Από τις πρόχειρες ζωές και τη συνήθεια
Μην τρέχεις θα μας περάσει ο καιρός
Και θα κρυφτούμε απ’ την αλήθεια

Τις νύχτες όταν έτρεχα το σώμα μου να ρίξω
Στου έρωτα την πυρκαγιά να ζήσει και η ψυχή
Δεν φανταζόμουνα ποτέ μονάχος πως θα μείνω
Να κυνηγάω τα όνειρα που φύγανε μακριά
Σάκης Αθανασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου