Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2012

Σαν Γυμνή Θεά-Σάκης Αθανασιάδης


                              
                Σαν Γυμνή Θεά

Μέσα μου κάθισε μια θάλασσα
Και με χτυπούσε με το κύμα δυνατά
Έριχνε  το αλάτι και με πόναγε
Ήξερε χίλιους τρόπους  να ξυπνά

Κι όσο με πλήγωνε η θάλασσα
Χαμήλωνε ο ουρανός πολύ κοντά
Έριχνε κεραυνούς κι αυτός με χτύπαγε
Να σηκωθώ  μου έλεγε να σηκωθώ ξανά

Βρήκα τη δύναμη και άλλαξα
Βρήκα το φως μες τα σκοτάδια τα βαθιά
Την έρημο να ζω εγώ δεν διάλεξα
Μου την χαρίσαν σαν γυμνή θεά

Βρήκα  τον τρόπο και αντάλλαξα
Την έρημο με τη φωτιά
Χόρτασα την ψυχή με φως που διάλεξα
Και είδα το όνειρό μου να ξυπνά

Δίπλα μου κάθισε η θάλασσα
Που τραγουδούσε τώρα αληθινά
Αν σε χτυπούσα μου είπε κάποτε
Ήταν να φτάσεις πιο κοντά προς τη φωτιά

Κι όσο μου μίλαγε η θάλασσα
Χαμήλωνε ο ουρανός πολύ κοντά
Έριχνε και χαμόγελα με χτύπαγε
Στην πλάτη τώρα μόνο φιλικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου