Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Μέσα στη Θάλασσα να Απλώσω Ουρανό(ο Αξιός μου)Σάκης Αθανασιάδης


                                          
Μέσα στη Θάλασσα να Απλώσω Ουρανό
                      (ο Αξιός μου)
Πουλιά περνούσαν και  μου λέγαν’ καλημέρα
Και εγώ κοιτούσα τα παιγνίδια του νερού
Και περπατούσα με τα μάτια στα νησιά του
Μα ήταν άγρια η ροή του ποταμού

Μόλις αγγίξω το κορμί του με τραβάει
Στη αγκαλιά του να με πάρει στο βυθό
Ο Αξιός μου πάντα θέλει να μιλάει
Με το αθάνατο στο σώμα του νερό

Ο Αξιός μου είναι ο δρόμος που θα πάρω
Μέσα στη θάλασσα να απλώσω ουρανό
Χωρίς αυτόν θα ήμουνα βαρκάρης
Κουπιά σε ανθρώπινα ποτάμια να τραβώ

Χωρίς αυτόν δεν θα έβρισκα πυξίδα
Πόλεις να αλλάζω να προσανατολιστώ
Ο Αξιός μου είναι ο δρόμος που έχω πάρει
Μέσα στην έρημο το πλοίο μου να βρω

Τραβούσα κατά μήκος στο ποτάμι
Κι ο χρόνος είχε σταματήσει να κυλά
Ο ήλιος μου στον ουρανό σαν το βαρκάρη
Χτυπούσε τα κουπιά να φτάσει στα βουνά
Σάκης Αθανασιάδης                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου